REGULAMIN HOTELU FRANCUSKI PIESEK.
§ 1.
Hotel czynny jest codziennie od 7 – 20 . Po wcześniejszym umówieniu, jest możliwość przyjęcia zwierzaka w innych godzinach. Doba hotelowa rozpoczyna się w momencie przybycia pupila do hotelu i kończy o tej samej godzinie dnia następnego. Konieczne jest potwierdzenie rezerwacji pobytu
nie pożniej niż tydzień przed jego rozpoczęciem w przeciwnym razie rezerwacja a tym
samym pobyt zostają anulowane. Godziny przybycia i odebrania pupila są ustalane każdorazowo. Za pobyt zwierzaka w hotelu płatność regulowana jest w dniu pozostawienia go w hotelu. Zwierzę pozostawione w Hotelu otrzymuje posiłki w zależności od indywidualnych potrzeb. Żywienie ustalane jest każdorazowo z właścicielem zwierzęcia. Proszę o punktualne przybycie do hotelu na wcześniej umówioną godzinę
§ 2.
Dla dobra podopiecznych przyjmuję wyłącznie zwierzęta:
Nieagresywne w stosunku do ludzi (istnieje możliwość odseparowania od innych zwierząt – nie mają ze sobą styczności)
zdrowe, zaszczepione (wścieklizna i choroby zakaźne), odrobaczone.
W szczególnych przypadkach (jak np. zachowania agresywne, ruja) kierując się dobrem gości będę zmuszona odizolować zwierzę od reszty grupy i otoczyć go specjalną opieką. Każdorazowo w takiej sytuacji będę kontaktować się z właścicielem, pozostawiając mu możliwość wcześniejszego odbioru pupila.
§ 3.
W trosce o dobro gości zastrzegam sobie prawo do odmowy przyjęcia zwierzęcia, który wykazuje objawy agresji zarówno do ludzi jak i do przebywających w pensjonacie zwierząt. Jeśli agresywne zachowanie pojawi się w trakcie pobytu w hotelu, może dojść do sytuacji, że będę zmuszona prosić właściciela o wcześniejszy odbiór zwierzaka. W przypadku braku możliwości natychmiastowego odbioru zwierzęcia pozostanie ono przez resztę pobytu pod specjalnym nadzorem, odizolowane od reszty grupy.
Suki w trakcie rui – suczki, które będą wykazywały objawy rui będę zmuszona niekiedy odizolować od psów i traktować na specjalnych zasadach.
Co przywieźć z pupilem do hotelu?
książeczkę zdrowia z potwierdzeniem aktualnych szczepień
właściciel pozostawia kontakt do lekarza weterynarii prowadzącego zwierzę oraz kontakt telefoniczny do siebie.
karmę, którą zwierzę je na co dzień
smycz, obrożę (w przypadku psów)
coś pachnącego domem (klatkę, legowisko lub kocyk)
według uznania właściciela (miski, poidełka, ulubione zabawki, smakołyki, gryzaki)
§ 4.
W trosce o zminimalizowanie stresu związanego ze zmianą otoczenia zwierzaka zachęcamy właścicieli do przywiezienia razem z nim jego legowiska bądź klatki, które będzie jego bezpiecznym miejscem do czasu powrotu. W przypadku gdy pupilek nie będzie miał swojego akcesoriów zapewniamy wszystkim legowiska, miski, poidełka i zabawki.
na życzenie płatne kąpiele i inne zabiegi pielęgnacyjne przed odbiorem pieska z hotelu
dla wszystkich podopiecznych smaczki i pyszności gratis za zgodą właściciela.
Warto skontaktować się telefonicznie w celu umówienia się na spotkanie zapoznawcze (dotyczy psów i kotów), do którego zachęcam aby odpowiednio przygotować pupila na pobyt w hotelu czyli :
-Do przyjazdu do hotelu kilka dni wcześniej przed właściwą wizytą (szczególnie gdy będzie to wizyta dłuższa niż kilkudniowa) aby pupil zaznajomił się z miejscem i miał pewność, że w krótkim czasie wróci do domu,
– Do zapoznania ze mną czyli opiekunem ponieważ zapewni to większą ufność podczas następnej wizyty,
-Do poznania całego terenu hotelu – wpuszczenia zwierzaka do pomieszczeń noclegowych i ogrodu, by mógł obwąchać teren. (dotyczy psów)
W razie nie odebrania zwierzęcia w dniu zaplanowanego zakończenia pobytu przez właściciela oraz braku możliwości kontaktu telefonicznego przez 7 kolejnych dni lub brak uregulowania płatności za pobyt – zwierzę przechodzi na własność Hotelu bądź schroniska.
Korzystając z usług Francuskiego Pieska wyrażają Państwo zgodę na wykorzystanie wizerunku zwierzęcia w celach reklamowych.